FAN VA OTUR MAN KAN HA

Gud vilken daaag!<333
Idag på morgonen börjar jag och min stora syrra bråka sen har jag ingenaning om var min kavaj som jag älskar för 500 är såå då får jag panik och har ingenaning om vad jag ska ha på mig!! Sen så märker jag att min är borta, har inte hittat den än!!
Sen kommer jag till skolan och då slår jag i min fot i dörren så jag har typ haltat på hela dan sen så hade vi engelska prov och det gick väll bra sen så fortsatte dagen och som sista lektion hade vi no och då såkar jag få kokade vatten över mig och det gjorde ont!! sen så gick jag hem och gjorde lunch  för vi hade halv studiedag idag och skolmaten smakar skit!! Aja så jag ska göra en liten omelett och den bränns och blir till en ända svart röra och det ryker i hela huset så att nästan brandlarmet gick!!!
Sen koka jag lite pasta i stället och kolla på vänner och det har jag gjort idag om tio min ska jag möta elli linn alex emma och kanske sara i skolan så ska vi sova över ikväll får se om otur hänger med!!;)

Kommentarer
Postat av: achmeed

DET DÄR ÄR MIN MÖSSA!

2010-03-28 @ 10:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0