CHACHA!!Xd

Hahahahah Chacha!! glömde berätta om film inspelningen!
Det var jätte roligt kommer sändas till hösten=D så kolla på ettan då skrever när jag vet vilket datum!;)
Men det roligaste var att daniel paris lr Paows stalker var där och prata om mode!!! Hahahah jag Daffy lisa-mari och rebecka och två killar var i hans grupp och han är sååå skön!! Ni skulle älskat honom! =D
Hahhaha man skulle kunna tro att han är helt koko och värsta desperat av paow men dom är bara kompisar "enligt honom"
Hahahah aja idag måste jag bara vara hemma och plugga till engelska imorgon jag tror det kommer gå rätt bra faktiskt proven i engelska är aldrig så jättesvåra;)
En ska till!! JAG FICK ALLA RÄTT PÅ MATTEPROVET!!=D WIIEE!!:DDDDDDD
PUSS PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0