alice i underlandet!<3

GOD MORGON GODMORGON!!!
SOVIT GOTT!!?, DET HAR JAG! =D
Igår var jag på alice i underlandet!
Det är säkert många av dom som läser min blogg som har sett alice i underlandet...den tecknade.Och som varit kära i filmen som barn! Men ingen slår mig när det gäller Alice i underlandet den tecknade!!
Jag var galen i sagan berättelsen figurerna!!!
Såg den 3 gånger om dan minst! Jag tyckte det var lite som en skräck film..minns jag
jag ville byta namn till alice!
Jag drömde till och med hela filmen och att jag var alice ända upp till 7år!!
Hahahah så jag tyckte den här otecknade var jättebra och min älskling skådis Johnny Depp"som ni nog känner till"va med i filmen och spelade "hattmakaren".
Det ända dåliga jag kan komma på om filmen var att det var lite för mkt fantasi!
Men den var ändå jättebraaa!!! =D
5 av 5 stjärnor ;)
jag tycker verkligen man ska ha sett den tecknade innan man ser den otecknade annars man kanske inte fattar någonting!!
men ni väljer ju själva!!!=D

Kommentarer
Postat av: Paloma<33

2010-03-05 @ 17:23:08
Postat av: Paloma<33

Såg du den i 3D?<33

2010-03-05 @ 17:23:55
Postat av: Hedda<333

hahah nepp fast det kanske man skulle ha gjort!;)<333

2010-03-06 @ 22:54:22
Postat av: Lovisaaaa :DD<3

gAHHH den är fett bra , ja såg den i 3D , AS BRA ! <3

2010-03-23 @ 17:54:49
URL: http://stheeckigalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0