OMG SKOLAVSLUTNING

HERREGUD NU ÄR DET SOMMARLOV! GUD SÅ JAG HAR LÄNGTAT.
Avslutnings outfitt:

Efter skolan... När jag äntligen slutat. Åkte jag och ett helt paket till fågeleudde.
Det var jätte trevligt där vi hade en liten tävling med dom som jobbade i kiosken på stranden, om vi vann på kubb så skulle vi få en varsin coca cola gratis och om dom van skulle vi skriva reklam om deras lilla kiosk på våra bloggar. Dom vann, så här kommer reklam till Hänkes och Axels Pommes... Sjukt goda pommes på fågeleudde för 25 kr. Det är värt det. Åk dit och köp pommes, eller så vinner ni bara på kubb över dom så får ni typ något gratis ;)
Kiosken
Pommes


Alexandra och jag äger på kubb!

Jaja sen gick jag och Elli hem ända från fågeleudde! En härlig lång promenad barfota.
Till middag fick jag bestämma "plock mat". Super gott.
Snart ska jag hem till Elli och så ska några till dit. Ikväll sover jag nog hos lovisa också.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Ååhh, mysigt med sommar-lov nu, men jag kommer sakna dig nåt enormt Headson! ^^ <33333 haha, måste göra nåt snart när vi båda kan! Älskar dig mest bästis! :D

2010-06-09 @ 20:43:30
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0