GODKVÄLL!

Nu har jag och Linn tagit en liten cykel tur. Vi stannade till på ett dagis och satt och gunga där, väldigt mysigt.
För bara någon timma sedan var jag och mamma nere på mataffären och handlade godsaker till den lilla utflykten imorgon. Vi köpte tumbrö rullar och rostbiff, potatisgratäng, frukt, saft och gurka. Det är så jäkla gott, man tar Tumbrörullar sen lägger man på rostbiff, potatisgratäng och gurka sedan rullar man ihop dom! Super mumsigt.
Det är verkligen en jättebra lunch.
Nu kommer bilder från idag med Andrea.
Mumsiga bilder. Nu ska jag gå och se en film med mamma. Jag har säkert sett den filmen tusen gånger men mamma tvingar mig att kolla med henne, och den är jättebra också."Music and lyrics"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0