rese kläder

Hejsan svejsan nu är det lördag kväll, och dom flesta tjejer och killar sitter nog med en stor skål chips i knät och ser en film eller festar med sina kompisar. Här sitter jag och packar med jordgubbar brevid mig helt ensam och att vara uppe sent i natt är bara att glömma ska ligga i säng kl 10. Vi måste stiga upp halv 7 imorgon för att sedan kunna äta frukost klä på oss och åka till flygplatsen. Jag har en kort men väldigt viktig fråga till er nu och det skulle vara jätte snällt om ni kunde kommentera hur ni tycker... Vad ska jag resa i för kläder i morgon?
1.En Beige cardigan, vitt linne som räcker ned under rumpan och svarta leggtins ,
2.eller Mjukisbyxor och typ en t-shirt och en kofta,
3.Eller En midje kjol och något linne,
4.Eller kavaj vitt linne och leggtins?
Vad tycker ni Hjälp mig jag har ingen aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0