Oj oj oj här har man glömt skriva!

Har haft fullt upp nu så har inte hunnit skriva SORRY! :(
Aja nu är jag hemma hos Linn. Alltså har jag kommit hem från NEW YORK! Sista dagen där var det över 45 grader i skuggan! I SKUGGAN! Det var sol den dagen tänk hur jäkla lökigt det var i solen typ 60 grader!
Jag har inte shoppat som en gris "Som jag trodde jag skulle göra" men några plagg har jag köpt, och dom kommer på bloggen när jag fotat dom ska försöka lägga upp bilder på dom i morgon. Om jag har tid. Jag måste packa då, för jag åker ju till london på fredag ;) Där ska jag ockå shoppa som en griiis gissar jag! Ska också gå och se paul macartny där om ni inte vet vem han är så känner ni säkert igen honom från en av gillarna från the beatels eller han som skrivit den kända låten Let it be!
Det ska bli kul! Nu ska jag och linn se en film gissar jag :) Puss hej!!


Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

vad mysigt du värkar ha haft det i New york! SAKNAR DIG HEDDA! kan vi göra nåt snart!? PUSS älskar dig och saknar dig bästa-vännen i mitt liv! ;)

2010-06-26 @ 15:00:32
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0