Igår+bilder från london

Jag är jätte dålig på att skriva på min blogg nu. Jag vet, förlåt! Men det är sommarlov man hinner inte riktigt.
Aja igår var jag med julia vi hade en jätte stor, härlig picknick med jordgubbar, vindruvor, melon, kex, salami, läsk, nötter mm.
På kvällen var jag med alexandra och vi gick och såg Eclipse. Den var as bra. Alltså själv så tycker jag inte om boken sådär jättemycket den är så hemsk, men annars är boken jätte bra om man tar bort dom hemska delarna samma sak med filmen, filmen var som en förkortad kopia av boken. Det tycker jag är bra så att man inte tar bort jättemånga viktiga scener, utan att man istället tar allt viktigt men förkortar det. :)
Nog prat om Eclipse. Idag ska jag vara med alexandra och sara vi ska kanske ut och bada någonstans eller göra något annat skojigt vi får se. Men nu hade jag tänkt att ladda upp lite bilder från London, om det är någon som vill se.
Påväg till london...
Har upptäckt de röda telefonkioskerna...
pappa och jag på lejonet....
Big ben...
Utanför slottet...
Tro mig eller ej men jag såg Johnny Depp,
eller jag tror jag gjorde det. Fast ändå inte det var nog en look like men det var så sjuuukt likt. Det är ingen vax docka eller så, jag lovar! Jag trodde jag skulle svimma först jag såg honom.
Johnny Depp liksom, värdens snyggaste värdens bästa skådis någonsin och värdens coolast!
Hahah vad tror ni, jag tror nog att det är en look like. För varför skulle liksom Johnny depp stå mitt på gatan utklädd till en av sina huvudroller i en film. Kapten Jack Sparrow ;)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

åhh, vilka mysiga bilder från London! JAG ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG MEST UNDERBARA HEDDA!!<3333

Pussar, vi måste värkligen hitta på nåt snart! :)

2010-07-01 @ 19:10:36
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0