NEJ TACK TILL FLYG OCH TÅG

Jag märker att man verkligen förlorar läsare på att inte skriva!
Herregud min blogg kommer gå under. Varför? Jo, för att under sommaren eller när jag väll har kommit upp till norrland har jag inget nät verk. Så jag kommer få måsta åka 2 timmar med bil för att nå en dator i en timme och det kan vi inte göra varje dag för vi har inte ens bilen varje dag!
Men jag åker inte upp än så fortsätt läsa, även när jag slutar skriva:)
Nu har jag precis ätit mig lite frukost och ska ta och skicka ett "Vad ska du göra idag" sms till Julia, så får vi se vad hon svarar på det....
Idag har jag inget planerat, pappa vill åka och fjäll vandra med mig i helgen men jag känner inte riktigt för det ;/
Då måste jag liksom bara vara hemma och packa idag och sen måste jag åka flyg och tåg hela dan idag, och det ska ju typ bli as bra väder så NEJ TACK!

Aja jag har typ inte riktigt något mer att säga. Igår var jag med Alexandra och sara vi hade picknick spela buzz såg på film och sånt där mysigt.
Tv väntar, måste gå. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0