UrK uRk blåbärsburk<3

Förlåt"urk" förlåt"urk" igen för att inte uppdaterat är såå himla ledsen <3 ¨
idag har jag typ varit i skolan och aah varit där sen var jag med paloma och jonna kvar i skolan för att vänta typ 10000 på lovisa som hade utvecklingssamtal =o aja sen när hon äntligen var färdig såå gick vi ner i centrum och hade flum däär jag och jonna typ var helt skratt galna så fort nån sa ostbåge!!! aja sen satte vi oss på cafè och fika <333 med några andra vi träffa där typ alex sara lisi anni josefin becka och kanske nån till...
sen gick jag paloma jonna och lovisa hem till jonna där typ satt vi och prata och bus ringde och lekte med hennes söta så mini sköldpaddor!=) sen gick paloma hem och vi andra satt kvar på jonnas rum och typ prata...
Sen typ kl 7 åkte jag och lovisa hem till lovisa och verkligen pluggade järnet lr jag gjorde färdigt matten xD sen åt vi middag!=) jättegott potatisgratäng kyckling och sallad efter det dansa vi runt i köket och skratta som galningar!
efter all dans var vi sugna på något sött så vi gjorde värsta goda efter rätten med digestiv-kex blåbär vanilj visp flor socker och riven choklad!!! =D
ahahah sen typ nio åkte jag hem och nu sitter jag här och äter blåbär på buuurk!!!!! xD xD godnatt och sov gott!!!
puss och kram
jagjonna<3paloma<4lovisa<3s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0