Skola igen...

Bajs alla nu  är det skola igen det var verkligen jätteroligt att träffa alla men att själva skolan har börjat är såå himla jobbigt!!! och om bara några dagar kommer läxorna komma... har redan fått två i fransk!! =(
aaja idag var en helt vanlig måndag vi sluta kvart över två med svenska och då var jag med Daffy vi skulle först till vivosuperstor för att köpa lite godis eftersom det var 49 kr kg och annars är det 79 men när vi kommer dit efter den enormt långa promenaden från skolan till vivo såå är det inte 49 kr kg utan dom hade ändrat till 79 igen! =O blir jättearg! aja såå jag orka inte köpa något.
sen skulle vi gå på bussen och jag hittar inte min bussremsa!!! =O jag får panik men tänker att han på bussen kanske ändå kunde låta mig åka men då hade jag fel han får utbrott och ba(han var från turkiet)" afan lilla svenne du inte kan lura mej!!! varför du gömma kortet jag vet förfan att du har det!!! ser jag nån ut skoja med!?" jag bara  ääm neej ... Han bara " du gå ut och leta!!!"
ibland blir jag bara såå arg på vissa personer!!! aja jag och daffy våga inte försöka på en annan buss så vi går hem till mig i stället där sitter vi och pratar och äter ostmacka och dricker te!<3 jättemysigt!<333 aja... ska hjälpa mamma med nån kaka som blivit misslyckad... hon är inte såå bra på att baka xD

Kommentarer
Postat av: daphna

HAHA JUSTE! vafan lilla svenne! ^^<333 hade utv samtal med peddo idag!

2010-01-12 @ 19:54:25
URL: http://daffsi.devote.se
Postat av: hedda<333

ahahahaha kuul!<3

2010-01-12 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0