Sjuk!!!

Heej alla friska läsare!<3
det är mycket som hänt under dom senaste dagarna "sovit över med kompiasar och somnat kl halv 7, varit med emma, varit med andrea lindelöw, gjort choklad bollar, varit med jonna och framför allt BLIVIT SJUUK!!!"
såå nu sitter jag i soffan med täcke inlindat runt mej, varma tofflor på fötterna, en stor kopp med honungs te i handen och andrea som också är sjuk i luren! Det är lite svårt att prata när min hals bränner som om jag ätit ett kg med bara peppar och mitt huvud dunkar som en bomb som ska sprängas och jag nyser 10 gång var 3 min!
Snart ska jag sätta på en film och äta lite lunch till den<33
aja nu måste jag ta ett varm bad för jag fryser om en gris på nordpolen!!!
jag vill inte lägga upp nån bild på mej för jag ser förskräcklig ut!!
men det känns så tråkigt att inte ha nån så här kommer några men kom ihåg att jag är sjuk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0