Från i fredags!!

heej alla i fredags hade jag ,bella daphna och lisi bääst!!! sååå himla mysigt!!!!!
för att se våra fina ögomblick under kvällen såå har jag laddat upp lite bilder!!<3
jaaag...Lisi....bella som inte vill att jag ska ta kort!...
såååhär nyttiga var v!! xD
bella verkar inte gilla julmust!
me and daffy!<333
har precis sett färdigt let's dans =) och filmen "en shoppoholik bekännelse" ska snart sätta oss i sängen och prata först måste vi bara fota oss lite xD
ahahahha inga kommentarer.... x)
klockan är typ halv 4 och vi försöker verkligen vara så tysta som möjligt för att inte väcka dom andra i huset men det är inte såå änkelt när precis daffy har berättat värdens roligaste bellman historia!!
jag och daffy fotar medans alla sover!!
Frukost!<3
mumms!!>3
sen klädde vi ut oss xD till jag vet inte vad
tror att jag var typ en... hawaii ängel
daffy en cheerlider
lisi: en galen god fe
bella:tomte far xD
det känns som om vi aldrig växer upp när vi är tillsammans exakt lika dana som i 1an!!

Kommentarer
Postat av: issa

Vi hade så himmla mysigt, det får vi verkligen göra om! :) Men fy så fula bilder på mig! :O<33

2010-01-11 @ 18:31:56
URL: http://issauw.blogg.se/
Postat av: daphna

love that time, vi gör om det!

2010-01-13 @ 18:07:20
URL: http://daffsi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0