Trettondagsjul!

heej<3jag har inte haft en såådär jättehärlig trettondagsjul lr vad det heter xD
här får ni höra!<3
Idag har det varit kaos i hela huset först hade typ hela familjen ett stort bråk jag bråka med mamma och hanna  hanna med mej& papppa, pappa med mamma och mamma med hanna,mej och pappa! aaa  jätekonstigt! sen bestämde mamma när vad ska man säga "bråken hade lugnat ner sig" att alla skulle göra värsta jättestora super städningen i heeeelaaa huset!!! vi hållde på från 12 på morgonen till nu "10 på kvällen!" är igång lite fortfarande
men värst av allt hanna få mitt stora fina rum med våningsängen,dom gula fula tapeterna och dom fyra enormt stora garderoberna där alla mina över 500 hundra kläder hängde i!!! =O nu kommer jag måsta byta till hannas lilla mini rum med den hårda sängen, dom vita helt vanliga tapeterna och framförallt bara en pytte garderob fast jag får ju en byro och en till garderob på över våningen men det är inte samma sak jag skulle aldrig få plats med alla 534"har räknat" klädesplagg i en byro och två mini garderober så jag var tvungen att slänga 307 plagg! det var hemskt! 198 st som går till myrorna och 105 upp på vinden som min kompis kusin ska få =( det var bara att riva ut allt ur mitt rum och såhär blev det i mitt gamla rum när hälften var ut rivet!
aja till slut slängde man bara ut alla grejer ur rummet och börja fixa i den nya mamma gjorde det mesta åt mej jag är så lat men jag tog faktiskt ner allt smink och satte in lådorna med kläder i byron!xD
OCH NU ÄR JAG HEELT SLUT!!x)
men... men
nu är allt nästan...nästan klart ar bara några små grejer kvar som ska fixas!<3
så här ser det ut!!
skriv bord med massa små grejer på som ska tas bort i morgon
ovan på byron har jag som ett litet"sminkbord" lr något
med typ lite parfym och bodybutter smycken maskara snoddar smink mm°!
twilight affischer <333
sääng!!
aah det var tyr det ända! =/ inte såå mkt
aja det är något åtminstonde xD sen har jag fått en toa helt för mej själv som aah vad ska man säga "bonus" för att jag går med på att ta det lilla rummetxD
aja nu ska typ jag pappa och hanna se nån konstig film ska tydligen vara en skräckfilm säger pappa men han är ju såå mesig...så jag vet inte!!<33
ahahhahhhahah den värkar rätt konstig!!! x)
puss och kram!<3
ser vätt skrämd ut på bilden!!

Kommentarer
Postat av: paloma<333

Guud vad sööt du e på den bilden sötnos!!<3333

2010-01-29 @ 19:04:58
Postat av: hedda<333

ahahahah neej!!! jag ser helt vättskrämd ut!! älskar dej!!!

2010-01-29 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0