Dagens!!!

När man är sjuk har man faktiskt tillåtelse att ha myskläder! till och med tillåtelse att gå runt i pyjamas hela dan lr pappas förstora tshirt!
Här kommer min sjuk-outfit!
dagens outfit är....
Mjukisbyxor:gina
Halsduk:h&m
Linne:Zara
Kofta:h&m
Raggsockor"som inte syns": tagna ur hannas garderob
ShepherdTofflor:Ingen aning
Kl 1 börja det kurra i magen så jag gjorde maaat alldeles själv!!
Dagens lunch är....
Pasta och bacon!
Till min underbart goda lunch;) såg jag en fiilm!
dagens film är....
till frukost, mellanmål och till allt honungs te jag druckit har jag ätit det här...
dagens tilltugg är....
Superbra mot halsbränna!!!!
sen såg jag en till film!
dagens andra film är...
aja när filmen var slut var oxå all honung slut såå jag fick klä på mej varmt och  gå ner i centrum och köpa ny!!
När jag ändå var nere så köpte jag lite choklad "Det förtjänar man när man är sjuk" och en vitamin dryck som hjälper immunförsvaret & har fläder smak!
detta är honungen jag ätit hela dagen som tog slut;) den är sååå sjukt god!!!
detta är den jag köpteinte alls lika god men den funkar!
Vitamin dryck!
CHOKLAAD! jaag hade tyvärr inte rååd med en stor såå jag fick ta en mindre men men!
aja nu ska jag försöka plugga lite men först dricka upp min kopp med den nya honungen i<3
sista fråga vilka tofflor tycker ni är snyggast???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0