LÖÖÖRDAAG!

Hej alla idag har jag varit med linn och sara i pulkabacken jättekul!!
Linn mula mej en gång i minuten såå det var jätte mysigt!!
Vi var i backen i typ 4 timmar!!!
Snacka om att jag var frusen när jag kom hem!! =/ så jag tog ett varmt skönt bad!!<3
Sen ringde jag SOFIAA!! SOM FYLLER ÅR IDAG!!!GRATTIS!! 13 år!!
och vi pratade ett tag hon hade fått super fina presenter en ny mobil och värsta make-over presentkortet och lite mer saker som jag inte kom ihåg!<33
Ikväll ska jag nog inte göra något särskilt hade tänkt se avatar med min syster om hon inte hade skrikit åt varenda person som öppnar hennes dörr för att hon inte fick gå på nån fest ikväll!!=S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0