Imorgon är det fredag!

IMORGON ÄR DET FREDAG!!!
gud va skönt då har jag och daffsi ordnat en klassmiddag vi var och hanlade igår!! WILLI'S! allt blev 914 kr ni skulle sätt kvittot typ en meter!
alla i klassen som skulle komma behövde betala 50 kr!<3 det kommer bli jättemysigt tror jag!<3
så nu sitter jag här och bara längtar tills i morgon!<333 =D
aja idag har jag varit med sara alex och lovisa igen!!xD <333 vi hade mysigt kommer inte ihåg vad vi gjorde men det var iallafall kul!<33
Typ snart ska jag äta pasta pestosås pinjenötter parmaskinka parmesanost och tomatsallad<3 Det ska bli gott!<3
Aja jag ville bara skriva ett litet inlägg så att ni vet vad som hänt och så vill jag hälsa till EMMA NIKI & MIKA!...
Sötisar hoppas ni får mysigt i klövsjö saknar er redan PUSS bryt inga ben i skidbacken!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0