en dag som har gått......

Hejj orkar inte säga förlåt för att inte skrivit på typ ett år jag ska bättra mig!<3
Aja dom senaste dagarna har jag inte gjort något särskilt varit med kompisar och sånt!
Idag hade vi eng-prov!!..fast det gick rätt bra ändå behövde bara tjuvkika på daffy som jag sitter brevid lite xD
Efter skolan var jag med daffy vi skulle ta bussen till julia och missa den med typ 2 cm! fick vänta 20 min tills den andra kom!! Hemma hos julia hade vi as kul tog helt galna bilder på varandra sen när klockan var 5 var jag och daffy tvungna att åka till stage där vi dansar! då missar vi bussen men 1 minut!! och måste vänta i 20 minuter och komma försent till dansen!!! sen så börjar ågon konstig gubbe 70+ 140cm lång prata med mej på finska!!!
sjukt roligt!!! jag och daffy kissa nästan på oss så mkt vi skratta!!!
aja sen dansa vi och nu har jag precis ätit lasange!!jättegott<333
kunde inte få en riktig fin bild på våran lasange så tog en från googel!<3
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Daphna

HAHA PIKKASLAINEN!

2010-02-12 @ 20:55:26
URL: http://daffsi.devote.se
Postat av: hedda<333

ahahhahahaha!!<3

2010-02-13 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0