Ska börja uppdatera igen!

FAN VA KUL DET SKA BLI! WOHO!
JULLOVS UPPDATERING!
Nu ska det attans uppdateras som bara den. Har varit dålig... JAG VET!
But i'm back!
WOHO!
Come on LET READ!
Oj nu är jag värsta tönten.
Idag var det gamla stan med skolan. Mys mys. Jag och mina galet sköna tjejkompisar, ragga upp alla killar vi såg i stan mellan 9-14.
Mys mys. Sen smaska vi på brända mandlar och mina tår frös sönder.
Efter en lång kall och galet kul dag i gamlastan med e söta husen.
Var jag med emma niki och mika. Vi myste hos emma. Drack te, coh såg på ghost wispers. ME LOVE!
Imorgon är det skolavslutning och idag åkte min älskade syster iväg till kina i över 1 månad! KOMMER SAKNA HENNE!
Hade lill jul här om dagen fick smink, Canadagås och 4 TUSEN! Sen blir de nog någon mer klapp på julafton, om man varit snäll :)
PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Vilma <3

JÄVLA RIKEMANSBARN?! FUCKING 4 TYSEN!

2010-12-20 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0