SHOWER

Hejsan.
Du har jag precis duschat.
Gjorde en hår inpackning så känner mig väldigt fräsch och mitt hår luktar gott.
Idag så ska jag vara med Oscar och Emma tror jag.
Men först måste jag packa för imorgon bitti bär det av till Norrland.
Ska vara där en vecka och fira nyår med farmor,farfar och släkten.
Ska ta en massa bra snygga bilder.
Så läs läs läs här så ska ni får se hur det ser ut längst uppe i Sverige mitt i vintern!
Det är jätte mysigt där, ibland är det så kallt att man inte får gå ut, eller får och får men man kan typ inte andas när man är ute. Men det är sällan.
Själva "byn/stan" där alla affärer och allt finns på en och samma plats ligger 10 min ifrån, om man går. Man kan gå över isen och åka skoter. Bygga is lycktor, snögubbar, Hoppa från garage taket ner i snön "för att snön är så hög (två meter typ om man inte skottar)" och ha snöbollskrig.
Längtar!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0