Om en minut älskling!

Åh just nu älskar jag min pappa!
Han har köpt hem lite choklad som jag kan gotta mig med som hyllning för att det blivit jullov, sen ska han också göra extra god middag även fast det bara är vardag. Oxfile, pommes, sallad och pepparsås blir det ! MUMS!
Emma, Niki och Mika gick för ett tag sen och jag tog precis ett mellis.
Huum...ikväll så ska de tre musketörerna på någon musikal som hela deras klass blivit bjudna på. Så dem kan man inte vara med efter middag.
Ska höra med några andra.
Annars blir det väll att sitta hemma i soffan och kolla på ung och bortskämd finalen. Woho! Så firar jag min första lov kväll UNG&BORTSKÄMD HERE I COME.
Nä, tror inte det va.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0