My night & day

The greatest ♥


Ja du.
Idag var jag i stan "söder" igen.
Lämnade Maja (katten) till mammas kompis som ska ta hand om henne medans vi är borta.
Jag och pappa var också en sväng på stan köpte inget. Utan vi kolla bara runt lite och så.
På kvällen skulle jag varit med Emma och Oscar men blev så trött, plus att pappa köpt hem värsta stora godis påsen så jag pallade inte! HAHa
Istället har jag pratat i telefon med Oscar och Emma, nästan hela kvällen och sett film med mamma.
Mys kväll!
Imorgon åker jag!
Men fortsätter blogga!
Bye!
puss!
Vackra söder
Bilder av mig

Kommentarer
Postat av: Josefin

fina bilder! :D

2010-12-30 @ 11:07:45
URL: http://jojojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0