LADY GAGA LAST NIGHT

OJ VA DÅLIGT JAG HAR UPPDATERAT!
Varit borta lite! Men nu är jag tillbaka. Idag är det andra advent. Själv ska det jul bakas med lite nära och kära.
Igår var en helt galen kväll. Känner typ inte mina fötter för att jag dansa så jäkla mycket, och min röst är nästan helt borta. Men men... Det var ialla fall skit kul igår. Maskerad, Jag var lady gaga. Hade få mig en svart "Kort" tajt klänning, en kavaj med ett svart skärp i midjan, massa smycken, spets tights, lady gaga peruk, raban solbrillor, stor svart blix i ansiktet, Och så lite annat smink och så. Haha skit snyggt.
Såg kanske ut en blandning av de här två bilderna ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka Wiksell

UPPDATERA HEDDA!<3

2010-12-12 @ 21:48:45
URL: http://rebeckawiksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0