Varför måste det bli söndag så snabbt!

Tjenare! Nu har jag nyss ätit middag, vi ska göra lite efterrätt snart och se en film. Mysigt mysigt.
Men det är inte mysigt! Nej man kanske tycker det, men det är söndag då kan inget bli mysigt! SÖNDAGAR SUGER! Jag vet inte varför men jag har bara fått den inställningen...
Idag har jag först varit med Emma och vi gjorde lunch och Lalalalal.... sen åkte jag Emma Linn och Alexandra in till stan en sväng. Men jag och Emma blev så trötta så vi åkte hem med typ en gång och låg i min säng och snacka myste och åt bulle :D
Imorgon är det skola! Skit trist!
Aja i veckan ska jag iallafall vara med Andrea och det ser jag verkligen fram emot.
Jag Älska och är så lycklig att jag har dig min allra bästa bästavän.

Puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Aww! <3 Älskar dig!

2010-08-30 @ 21:29:56
URL: http://omandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0