HEMMA IGEN!

Äntligen! Äntligen hemma! Jag har saknat det! Mitt kära hus och hela stockholm. Skönt att vara hemma, inte för att jag inte haft det bra i norrland... men det är bara riktigt skönt att komma hem till min egna säng min egna tv, dator och nallebjörn Skoja!
Rätt coolt faktiskt på resan hem till stockholm satt jag bara någon meter från idol ola, han i idol ni vet. Han hade nämligen spelat på en konser i norrland dagen innan och flög på samma plan som mig mamma och hanna. Han hade stolsrad 4 och vi fem :D såg honom hela resan, fast vi prata inte(Han sov mest).
Aja Dagarna som kommer är full packade. Imorgon "Julia" Söndag "Celine" Måndag "Båt dag" tisdag "Emma" mm...
Kanske inte fullpackad men det känns som om det är mycket som händer. Tex nu ska jag och mamma ner och hyra en film! Hjälp va Stressigt allt blev ;) Skoja "IGEN". Gud jag måste verkligen sluta skoja.
Aja sov gott, ha det bra och puss!
OOh Ola Smoken Hot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0