Grönalund-kväll

Igår vaknade jag tidigt, jag gick upp åt en stor frukost och klädde på mig. Sen ringde Andrea och vi bestämde att vi ville gå på ung08 den dan(igår). Så vi tog med lite pengar sen for vi till stan. Först  hade jag trott att det skulle bli as trist på ung08, men det var rätt kul faktiskt :) Jag och andrea fick lära oss hur man fick ut en köttbulle/popcorn på en person som sattit i halsen. Vi fick pimpa våra egna tröjor. Vi fick gratis vitamin well drickor, stämplar, bli fotade av en fotograf och sen pimpa vårat foto och vi träffa massa vi kände.
Efter en låååång dag inne i stan. Åkte vi hem. När kl var 5 var jag hemma i huset igen då cyklade jag och pappa ner till båten (eller pappa cykla jag satt på pakethållaren) och skulle ta en kort båttur... Vi åkte först med båten igenom hela stan typ sen hämtade vi upp min faster och så hoppa hon ombord vi åkte runt i gamlastans hav sen la vi ankare och tog en fika klockan blev strax efter 8 och Stina(min faster) Var tvungen att åka hem, så vi körde hem henne.
Då kom pappa med värdens bästa idè. Vi skulle gå på grönalund! Jaaa! Vi tog båten dit pappa betala inträde och så var vi där hela kvällen tills dom stängde!
Det var så kul! Jag vann hela tiden över pappa på kapplöpningen. Vi åkte katapulten om och om igen. Berg och dal banan var också en vi nördade. Kvasten, lustiga huset, flygande mattan, skrattkammaren, radiobilarna, slänggungan och vilda musen blev bara engångs åk;) Men det var ingen kö, högst typ 5 min!
Kl1 var vi hemma igen.
Hemma såg vi lite på en film, fast jag somna framför tv:n.
Juste en sak till, vi åt på en restaurang i waxholm, gud va god mat dom hade där jag åt tills jag blev proppmätt!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha gud så söt du är min lilla cocosflinga! Älskar dig min bästa bästa bästa vän, kom ihåg det<333333

2010-08-14 @ 09:15:23
URL: http://omandrea.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Jag har också ätit på den där resturnagen i Vaxholm tror jag, haha! =) Hedda jag älskar dig och saknar dig!!! Skulle vi hitta på nåt på måndag? HOPPAS DET!!! Puss och kram, älskar dig bästavän<3333

2010-08-14 @ 16:28:44
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0