Cupcakes"SMET"

Hejsan!
Idag har det inte varit fint väder precis men inte som igår så det är bättre iallafall!
Efter skolan åkte jag Sara och ALexandra hem till Sara. Vi har bakat kladdkaka och massa olika cupcakes och då menar jag massa olika. Innan ens alla muffinsar och kladdkakor och glasyrer och allt var inne i ugnen hade vi ätit oss super mätta på all jäkla smet, så när cupcakeserna var klara orka ingen äta dom.
Förutom att bakat hela dagen har vi också kållat på Heybaberiba! :D
Nu ska jag snart gå och ta mig något att äta, smet mättnaden är över.
Ikväll ska jag vara med linn och emma får se vad vi hittar på.
Puss
Vi baka säkert över 40 cupcakes+en kladdkaka, Saras kök är nog helt tomt och diskmaskinen nog helt full!
Visst blev dom snygga! Och jag smaka en dom var as goda också! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

ÅHHH vad dom ser goda ut!!

ÄLSKAR DIG HEDDA, DU ÄR DEN BÄSTAVÄN MAN KAN FÅ!!

<333

2010-08-26 @ 21:19:59
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0