Blixtar och dunder!

Igår var det en jätte mysig dag!
Jaa faktiskt jag älskar när det regnar. Regn är härligt sommrigt och helt enkelt mysigt.
Först var jag med julia en stund :) Jag fick träffa hennes 11 veckors söta hund (Dvärg spetts) Bambi! Så sjukt söt, fast den bets rätt mycket.
Sen efter att varit med julia ett tag åkte jag hem och tog det lungt. Sen ringde Linn och fråga om vi skulle göra något, Jag tacka ja och cyklade hem till henne. Vi spela kort och snacka :)
Kl 18:15 åkte jag hem och åt middag. Efter middag såg hela familjen en film  " Sherlock Holmes" Jättebra faktiskt. En komedi/deckare, perfekt familje film.
När den var slut sätter vi på en till film men då!... Då kommer blixten! Vi slår av tv för att vara på den säkra sidan sen går vi ut på balkongen och Pang! BOOM! Vi ser blixten, vi ser massa blixtrar det blixtrade och åskade som tusan!
Han till och med få en bild på en blixt ;)
Aja nu ska jag ringa Celine. Vi sak hitta på något roligt idag.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Frågestund på bloggen ;)

2010-08-08 @ 21:52:42
URL: http://perniiss.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Härliga bilder, saknar dig så det gör ont i mig!! :D<3333

2010-08-09 @ 18:35:18
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0