Bambi + kiss= i soffan!

Fan va trist!!! URSH URSH URSH! Nu har skolan börjat! Nej jag vill inte! VERKLIGEN INTE!
Tänk liksom har precis haft sommarlov och nu NU ÄR DET SKOLA!
Läxor, plugging, sena dagar, tidiga mornar, tjatiga lärare HELA RUBBET + Alla dom här papperna och böckerna man ska hålla koll på i början av terminen!
Aja jag ska inte staka upp mig på en sak, idag har jag varit med Julia. Vi gjorde inget särskilt, men en skit kul sak hände hennes lilla oskyldiga, söta, underbara hund "Bambi" kissa i soffan! I soffan vi trodde nästan vi skulle kissa på oss så mycket vi garvade! Men sen kom hennes mamma... Hon tyckte inte det var lika kul förstås :/ Hoppas verkligen soffan klara sig.
Ett foto av Bambi och Soffan"Innan den var ner kissad"
Snart ska jag äta middag med mamma och kanske efter det se en film eller ringa några kompisar vi får se.
Puss

Kommentarer
Postat av: betweens.blogg.se - En av alla fotobloggar

jag suger!

2010-08-24 @ 19:27:08
URL: http://betweens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0