FOTO PLÅTNING I PARKEN

Idag har jag varit med Linn och frida vi tog en cykeltur och stanna i en park ett tag;) Hahah i parken gungade vi satt och snacka, börja på en musik vidio men framför allt tog massa snygga bilder:)
Hahah så här såg dom ut ;)
Oj oj oj! Jag ser ut som ett lik på alla bilderna men dom här var nog dom som inte var så hemska!
Hahah ni hade underbart! =D
Sen åkte vi hem till Frida och jag hade ett litet fotbad för mina små tår (ISBITAR!)
Sen åt vi mellanmål och lekte blindbok"Barnsliga som vi är".
Sen stack jag hem och åt, linn också.
Jag käka avokado sallad klyftpotatis och parmesan-vitlök kyckling.
Jätte gout!
Ikväll ska jag vara med linn och frida kanske sovaöver hos frida. Ska bli jätte mysigt!
Idag har jag bara haft på mig myskläder som ni ser på bilderna men ikväll ska jag nog klä upp mig lite, Vad tycks om detta?
Tights-Lindex
Klocka-Adidas
Knä strumpor- amerikan apperel
Kjol- monki
Linne-h&m
skärp- h&m'
Ska kanske festa till det med min kavaj från bikbok också;)
Now I'm ready to have fun!!!!!
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0