Senaste dagarna...

Har inte skrivit på ett tag så jag tänkte att jag ska skriva lite va dsom har hänt dom senaste dagarna.
i Förrgår var jag först lite med karin=) vi kolla på kläder och kolla på en film hemma hos mig<3
Sen på kvällen var jag med andrea och elli vi sov över och hade jättemysigt!<3
Sen igår så var jag med andrea, elli och alice tillsammans vi bada i alice jacutzzi och bastade!!
På kvällen var jag med andrea och Paloma vi gick en kvälls promenad och typ så<33
OCH SEN IDAG FYLLER JAG ÅÅÅÅR!!!<333333333
Just nu har jag varit i stan med Min mamma och storasyster nu ska vi fika lunch så!
Puss puss!!!!;)

Kommentarer
Postat av: fianorin, your bästfriend ;d<3

ÄLSKARDIG HEDDA, GLÖM ALDRIG DET!

2010-04-11 @ 21:58:32
URL: http://fianorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0