Lite frågor;)

Godmorgon läsare:) Vaknade halv 9 idag och åt frukost<3
Igår kväll efter restaurangen åkte vi hem och åt efterrätt "After eight päron med krämig vaniljglass" Sjukt gott!
Sen så träffa jag emma i centrum och vi gick hem till erik där Paloma och andrea var;)
Vi hade jätte mysigt:)
Idag ska jag vara med Andrea! Hon ska ha någon sorts överrasknings grej till mig är jätte nyfiken!!!
Aja nu håller mamma på att grädda pannkakor och medans jag väntar på att dom ska bli färdiga gör jag en liten fråge grej:)
Vad är det för för på byxorna du har på dig?
pyjamas byxor!
Vad lyssnar du på just nu?
Lyssnar på någon tråkig nyheterna kille på 4.
Vad gjorde du igår kväll?
Var med emma andrea Paloma och Erik
Vad var det sista du åt?
En macka med salami.
Hur är vädret hos dig just nu?
Lite mulet .
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Emma
Hur mår du idag?
Bra fast lite seg.
Vilken är din favoritdryck?
Fun light saft!!<333 LOVE IT!
Hårfärg?
Blånd
Ögonfärg?
Blå
Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång!
Senaste filmen du såg?
Just nu kollar jag på vänner, men det räknas kanske inte;) Igår såg jag bröllopsfotografen
Favoritdag i veckan?
Fredag.
Favorithobby?
Har många intressen, Jag gillar att sjunga och älskar att dansa sen har jag verkligen gillat att måla och det gör jag fortfarande.
Sommar eller vinter?
sommar.
Kramar eller kyssar?
Kramar
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad. 
Vad läser du för böcker just nu?
Hemsökt: älskar dig till döds
Favoritsällskapspel?
Monopol
Favorit data/tv-spel?
Har inte spelat så många. The Sims är kul ett tag, men man tröttnar.
Kan du nudda näsan med tungan?
Nepp min tunga är inte så lång
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja det kan man nog lungt säga!;)


Kommentarer
Postat av: emma<3333333333333333333333

Vi gjorde inte det. Han stängde av den efter vi gått. Vi skulle ha gömt den!

<333

2010-04-10 @ 11:39:06
URL: http://betweens.blogg.se/
Postat av: Hedda<333

NEJ FAAAN!!! <3333

2010-04-11 @ 15:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0