smockad lördag<3

hej alla snart är lördan över hoppas alla har haft det roliigt<3<3

idag har jag varit med emma i stan östermalmstorg och jul shoppat vi hade super mysigt!! tills emma blev super hungrig och fick agrodamp så jag drog med henne till ett MacDonnals och bestälde mycket mat och glass!!<3<3

sen gick vi och mötte ellie i centrum, gick runt där in på bio salongen och prata med bio biogubben och typ sjöng julsånger xD<3<3<3
efter det gick vi hem till emma och jag gjorde masage på emma!! xD sen gick jag och åt och vi hade gäster  frida och hennes familj var där vi åt middag"nån köttgryta" =( blää  och spela buzz och sen mötte vi emma i centrum och gick till linn<3 där hade vi snöbolls krig och såå nu sitter vi på linns rum och gör knäppa frisyrer på varan!!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

mohhHAHAH :)<333

2009-12-12 @ 22:29:10
URL: http://betweens.blogg.se/
Postat av: TJAA

MHOOHOHAA, ÄLSKAR DEN BILDEN .o<333

2009-12-13 @ 00:13:06
URL: http://betweens.blogg.se/
Postat av: Hedda<3<3<3

JAAAAG MEED!!!<3 DEN ÄR BÄST<3

2009-12-13 @ 10:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0