LITE SÖMN

igår som alla vet sovde julia och andrea över hos meej vi hade jättemysigt och såå fast vi somnade typ halv 6 på morgonen!! och sov till typ 10 såå inte såådär jätte pigg idag och det var inte precis så mkt sömn igår eller nån annan av dagarna...aaah såå jag är dötrött.... men men jag och andrea och julia klarar ändå den stora kampen från att ligga kvar i sängen och drömma och går i stället upp och äter frukost sen åker julia hem medans jag och andrea förtsätter vara med varan<333 vi har jättekul satt framför tven!!!
vi är tillsammans till typ halv 4 sen går hon hem för då ska jag hem till frida vi gjorde chokladmilkshake som blev...vad ska man säga "lite misslyckad" xD<333
sen skulle hennes föräldrar bort såå hon ska typ sova här lr såå ska dom komma och hämta henne typ 12 halv 1 nu  sitter vi och är sociala framför datorn!!!
juste glömde säga att idag har jag sattit upp mina twilight affischer
det syns inte såå jättemkt men doom är jätte fina<33
sen får ni inte glömma min fina twilight vägg heller
här är en del av den

Kommentarer
Postat av: nelluuu<3

asså jag älskar din bloggbanner elr vafan den heter XD<33

den där chocklad drinken såg inte så dum ut faktiskt! c(=<3333333333

2009-12-30 @ 11:12:46
Postat av: hedda<3

tack<333



Asså den var ganska dum.



2009-12-30 @ 11:23:24
Postat av: Frida<3

Hahaaaa!!<3

Lite misslyckad kan man säga! :)

Ha en bra början på ditt år!<3

Kram!<3

2009-12-30 @ 12:41:36
URL: http://frejdans.blogg.se/
Postat av: nelluuu<3

hah dne såg god ut iallafall xD aja

gott nytt år!<3333

2009-12-30 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0