irland xD

Heej alla idag har det varit en jävligt jobbig söndag!!! nu börjar jag<3
först blir jag väckt kl 3 på natten och är tvungen att åka i väg till IRLAN!!! DUBLIN!! för att jag pappa och hanna ska på konsär där och jag har glömt packa pappa får physiskt anfall för att jag inte packat men  vi hinner i alla fall till flyg platsen sen så fick pappa parkeringsböter för att vi stog med bilen 5 minuter längre än man fick=//
efter det så börjar vi säcka in väskor och sånt och jag hade värsta nagelfilen i fickan och alla på flygplatsen får typ spel och tror jag ska mörda dom xD "överdrev kanske lite" xD men men... sen ställer vi oss i en sån här vänte kö och står där i säkert över en timme och väntar sen sger dom att planet kommer bli försenat en timme =(( aja bara att vänta....
sen går det typ två timmar och då säger dom att nån isavvisnings askin grej är sönder och att dom måste laga den sen går det utterligare en time kanske två och inget händer sen börjar två personer som jobbar på flygplatsen sopa planet och tror typ att det ska hjälpa!!! lite knäppa!!!
sen säger dom att planet ska exakt kl 9 30 och sen går det jätte lång tid och sen kommer två killar fram till mig och hanna typ 5 år och böjar säga så här
"han vill ha barn med dej" säger den ena
"nej" säger den andra"du vill se deras ***"
asså så jävla pervärsa =S xD aja sen kl 1 såå säger dom att "
resan till dublin/irland kommer bli inställd" 
såå ingen resa lr konsär för meej =(( aja det finns värre saker i livet
snart ska jag möta emma i centrum och vi ska ha så mysigt så<3<3<3
puss&kram<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0