FREDAGS MYS<3

Hej förlåt att jag inte skrivit på länge!!<3
men jag har inte hunnit!
jag lovar att bättra meej<3

aja i fredas så var jag med

alexandrea sara och och andrea

vi var hos andrea åkte inte såå värst
mkt pulka

men lite mest såg vi på tv först såg vi på mean girls
sen såg vi nån romantisk film
och satt och käka popcorn!<3


efter det åkte alexandrea och sara hem

och jag med för att äta
men jag skulle komma senare

hemma hos mej åt vi kött och

klyftpotatis det var jätte mums<3

sen åkte jag hem till andrea
och vi kolla på film från typ 7 till 12
nån romantisk xD
den hette kate and leopold =D
vi tänkte äta chips lr popcorn men allt var slut

så vi var kreativa och gjorde en egen sak!!<3...

hallon blåbär, vaniljsås och florsocker

ni fattar inte hur himla gått det var!!<3

sen pimpa vi våra mobiler så här blev min<3
super snyggt xD


Kommentarer
Postat av: paloma<333

vart köper man såna där mobil grejer<333

2010-01-29 @ 19:13:40
Postat av: hedda<333

typ lager house xD<333

2010-01-29 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0