yesterday<333

igår gick jag och andrea upp kl 10 =//  sen åt vi brunch "toast" för vi skulle möta Julia på tunnelbanan kl 12
sen byter vi om till vanlig kläder<333 idag har jag på meej en svart bommig midjekjol, svart linne gråa strumpbyxor och en ny svart väska!<33
aja inne i stan såå shoppa vii"såklart";)! jag köpte för typ 500 och julia för 700 och andrea för 400 tror jag ;)
det här köpte jag
myströja från monki 50% 150:-
blommig tröja från gina 150:-
.....
bh från lindex 70:-
och en jacka från lindex 70% 100:-
aaah det var det<333
sen drack vi lite te på "vete katten" ett cafe<333 och sen åkte vi typ hem vi var där i över 4 timmar<3 våra ben var typ förlamade!! xD aja julia behövde hämta lite saker hemma hos sig för vi ska sova över men andrea hade ju allt hon behövde hemma hos meej<333 men nu har vi ätit pasta!! och nu ska vi se en film en skräckiis!!!<3
the messengers!! =O jättebra med kristen stewart!!har sett den 2 gånger innan då men den är såå bra<3
det här är väska jag köpte i lördags typ xD <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0