Med Sofia


Hej allihopa<3 idag har jag varit i stan tillsammans med fiia!! vi hade jätte kul först ååt vi på MacDonnals !!!
jag tog en liten sprite Zero och en liten naturel hamburgare 20:-
sen gick vi runt i affärer lite såå där kort 10 min i varje affär ni vet.. x) sen gick vi in på bikbok och vi var särkert där inne i över 2 timme x) jag tästa typ 100 plag men köpte bara ett men jag får shoppa mer på måndag med andrea och julia<333 sen köpte jag en jättefin svart väska från lindex 99.90:-<3 =)
jag kan lägga upp en bild på väskan och tröjan senare<333
sen efter stan åkte jag och fiia till centrum och fika på prinses <3 jag tog en frukt soda och en hallon paj =) super gott fiia bjöd och hon tog en såndär soda oxå och nån fransk kräm voffla xD
efter det gick vi hem till meej och såg twilight<333
Och åt middag oxfile och potatisgratäng<3
efter det åkte hon hem och jag ska nu kollar på grease!!! <333 
den här header lr hur det stavas gjorde frida
Den här gjorde Daphna
vilken gillar ni bäst???

Kommentarer
Postat av: Friida<3

Det var ju du som gjorde min... <333

2009-12-27 @ 12:58:12
URL: http://frejdans.blogg.se/
Postat av: nelly<3

jag tycker fridas :))<333

2009-12-27 @ 15:07:07
Postat av: daffsi sötast

min var finast :D hahaha <3

2009-12-28 @ 21:42:39
URL: http://daffsi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0