HORROR!!!!:o

HEj alla nu har jag varit hos sofia vi hade jättemysigt
först såå tappa vi bor varandra och jag gick vilse i en skog som var as läskig!!! och när jag går där helt ensam i skogen så hör jag nån vissla... och jag tror att det är fia så jag skriker för full hals "FIIIIIIIIIIIIIA!!!! FIIIIIIIIAAAA"
Men då ser jag att det inte var fia utan en lite flicka runt 6-8 år som står mitt i skogen med en vit kappa röd mössa mörk mörk brunt hår och blå skor. Hon är inte krit vit men blekare än meej mkt blekare och hon är inte det minsta rosa på kinderna som man brukar vara när det är vinter.
hon bara står där och glor på meej en låång stund...
sen frågar hon med nästan för mild röst som smältande smöör på en rostad macka "Behöver du hjälp med nåt?"och lägger huvudet lätt på sne.
"äääh njaa jag tror inte det asså jag letar efter en rondell vet du vart den ligger"
hon svarar inte utan kollar på mig med döda ögon och pekar rakt in mot skogen...
och det är såklart att inte en stor rondell bara ligger rakt in i skogen så jaah ba " tack så mkt men jag tror jag går tillbaka till tempo... fast fan vilket håll ligger tempo mot?frågar jag mej själv liksom
och hon bara pekar rakt in i den täta mörka skogen och jag börjar gå dit lite dum som jag är och det är inga hus i när heten och hon börjar följa efter mej... och går där 3 meter bakom mej och visslar och jag bah "jag tror jag hittar själv" men hon bara fortsätter gå bakom mig och vissla tyst för sig själv det konstiga är att när hon går liksom hör jag inte att hennes skor tar i marken och hon aldrig tar en paus från vissladet och andas in utan bara visslar visslar och visslar testa du måste andas in nån gång!!
sen är vi framme och jag säger "tack" lite tyst till flickan och hon svarar "varsågod" hon har slutat vissla nu och står bara där och kollar på mig.
Jag springer ner till Tempo och sen så ba står hon kvar och kollar på mig, asläskigt!
Jag vänder mig typ om dåra och stirrar på henne och då vänder hon sig om och springer in i skogen!!!!!!!!:O
Aja sen hittar jag fia och vi åker pulka med hennes hund elsa xD
och efter det så drack vi varm choklad och åt mackor<333
nu är daffy här och vi ska snart börja partaja xD
Flickan såg typ ut så här hon i skogen:

Kommentarer
Postat av: Josefin

aaahhhh låter som värsta skräckfilmen!!!

LÄSKIGT!!! :O



Puss älskarej! <3

2009-12-21 @ 21:55:11
URL: http://jojojosefin.blogg.se/
Postat av: hedda<3

aaah as läskigt!!<3

2009-12-22 @ 12:41:36
Postat av: Rebecka!! <33

Gaah!! Scary !!! Pusss! <3333

2009-12-22 @ 14:19:45
URL: http://beckisch.blogg.se/
Postat av: NELLY

det va väl inet på riktigt?? xD<3

2009-12-22 @ 15:29:07
Postat av: Hedda<3

Jaaaa as läskigt!!!

jooo NELLY det var på riktigt, det är ju inte så att jag bara hittar på allt!! xD <333

2009-12-22 @ 16:18:03
Postat av: Fridaa<33

Men gud vad läskigt!!!!

Så hon typ bara stod i skogen och vissla!?

2009-12-22 @ 19:35:03
URL: http://frejdans.blogg.se/
Postat av: Hedda<3

jaaa hon bara stog där helt plötsligt! !! =o<33

2009-12-23 @ 10:59:15
Postat av: NELLY

MEN GUD SKOJJAR DU!!?? shiiit va lääääskigt!! :OO<333333333

2009-12-23 @ 12:48:22
Postat av: Hedda<3

asså först va det inte såå jätte läskigt man tänker ju inte på det i första hand såå jag gick ju in i skogen bara såå där och sen när hon följde efter mig förstog jag att jag var as rädd!! =// xD<333

2009-12-23 @ 13:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0