Dan före dopparedan!!!

God morgon!!
idag är det dan före dopparedan!!! kommer ni doppa något bröd i grytan då??xD <333 själv brukar vi inte göra detxD men andra kanske gör det!!!
nu är jag hos vilma vi har precis vaknat hennes lilla kusin Alma sovde oxå över här igår hon är 8 år och jätte söt!!
Alma är hon i mitten =) <3
jag och vilma hyrde två filmer igår en skräckfilm one missed call!!! och 17 again!!! jag har sett båda filmerna typ 10000 gånger men vilma hade inte sett nån av dom sååå... ja =D <3
sen så låg vi i sängen och prata och jag somna typ 1 x) jag var jätte trött!! aja idag ska jag typ gå och fika med fia lr göra något annat typ vara med "familjen" =//<333
aja puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0