ANDREA =)<3

nu sitter jag och andrea hemma hos meej vi har precis passat färdigt hennes lilla kusin Vera<333 jättesöt 4 år vi körde kurragömma med henne ;) och åkte vi till mig när Veras mamma kom<3 aja nu sitter vi båda framför varsin dator vi är verkligen sociala xD <333 aja av andrea i julklapp fick jag det här fina!!!
Klubbaman tror att det är en läsk men det är faktiskt ett ljus
nån äppelgodis
choklaaad andrea vet att jag gillar godis!<3
och det här fick hon av meeeej!!
nån blåbärs bästa vään godis xD
Plåster
örhängen
och sen skulle hon ha fått ett ljusblått naglack men det är heelt borta jag
är as aaarg!!! aja snart ska vi äta och sen ska hon sova öveeer!!<3
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0