STJÄRNFALL!

Har aldrig varit med om något såhär typ otroligt inatt när jag och Linn var påväg hem från bryggan btw ser vi ett stjärnfall och det kändes som om det var två meter ifrån oss jag fick som tårar i ögonen och gåshud över hela kroppen och HERREJESUS vad vackert det var jag är fortfarande i chock! Jag har sätt stjärnfall flera gånger men det här var otroligt!
Aja ikväll var en toppen kväll precis som på dagen. Vi var vid Askrikebryggan med lite killkompisar och tjejkompisar. Sen så badade vi och snacka och fota och lite sånt riktigt mys.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAAHHAAH snälla jordan klipp diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!

2011-06-28 @ 20:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0