BRÄND MAGE, VIT RYGG!

Tjena Tjena! Idag har varit en toppen dag hög musik från emmas hus och vi har legat ute på altanden och solat som fan! Jag brände mig så sjukt mycket men jag är inte typ fint brun som emma och niki blev utan jag är typ rödbrun! Ursh hahha jag vill inte visa mig ute + att det är bara magen som är brunt och ansiktet eftersom jag solade på rygg hela dagen, så ryggen är krit vit! Ursh! Måste smörja in mig.
Ikväll drar vi väll kanske till torsviksbryggan eller Askrike. Ska bli mysigt. Känns lite tåkigt efter som vi varit där typ några gånger nu men men det kanske blir skoj ska träffa emma och niki halv nio och så cyklar vi dit vi ska.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0