Sommar Lov!

Tja! Igår kväll var jätte mysigt och super gott! Det var en väldigt varm kväll och vi gick en promenad genom stan efter att vi ätit oss mätta.
När vi kom hem såg vi Disturbia "För andra gången" Gud den är så bra! Den får absolut 5 stjärnor ska tacka för tipset.
Sen såg vi också ett avsnitt Criminal Minds och jag somnade i soffan haha.
Imorse när jag vakna spöö regnade det utanför! Så jag satte på en film "I taket lyser stjärnorna" och sen när den var slut så är det strålande sol ute. Vad är det här för konstigt väder!
Aja ska fara ut till stugan idag och så ska jag träffa Vilma tror jag! Gud va roligt!
Puss Nu ska jag ta en cykel tur!
Juste!..... Idag kom en super söt kisse på altanen och tiggde mat. Gud så söt han var!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Ohhh vilken liten bebis på bild nummer ett! Saknar dig världens bästa!<3

2011-07-10 @ 17:45:56
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: cassandra

fin blogg , allt bra?

2011-07-10 @ 18:54:52
URL: http://cassandrajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0