Jeans tips här på morgonen

God morgon godmorgon!
Har ni någon gång haft känslan FAN köpt alldeles för små jeans för dyra pengar.
Jag hade den känslan för en vecka sedan när jag köpte min Blåa high waist jeans.
SKIT TAJTA och inte så där super billiga!
Jag kunde knappt sätta mig ner när jag hade byxorna på mig.
Har ni samma känsla kanske just nu... INGEN FARA!
Det kommer gå över efter en vecka eller 2 töjs byxorna ut mer och mer efter din egna kropp.
Så är det med nästan alla jeans.
Så det gör inget om du köper en storlek lite mindre på affären och se känns tajta. Det kommer bli bättre!
Haha, lite underligt "tips" här på morgon kvisten. Men men alltid bra att ha något att komma med.
Puss!

Kommentarer
Postat av: julia

snygga jeans:)

2010-11-27 @ 12:11:12
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0