WHY SO MUCH HOMEWORK I DONT "ORKAR?" SO I DONT DO ANYTHING ;)

Idag har jag varit i skolan och inte gjort något särskilt..
Vi åt pasta någon sås och pann-biff, helt okej. Sen hade vi också gymnastik "Fotboll".
På tal om gympa i morgon måste hela våran skola (900 elever) Springa en vända på 4 km som våran skola gör varje år! ORKAR INTE!!! Jag är bara för lat när det gäller att springa!
Men det är kul med att ha med sig matsäck för då får man alltid något litet gott med sig i väskan ;)
Mammor ni vet.
Aja idag har jag varit med Linn. Typ hoppat studsmatta. Sen gick jag hem och åt kl 7.
Underbart söt du är linn, Längtar så till sommaren!

Efter maten gick jag och mamma en promenad och nu sitter jag är. Ska sätta på mig en tjocktröja nu och gå och plugga så,
Hahhaah CP
PUSS°!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0