Götakanal 3...

Hej allihopa! NU har jag kom jag precis hem från biosalongen!! jag och filippa har varit och sätt götakanal 3 den var as rolig men ändå helt knäpp! det var några som satt bakom oss och typ skratta som galningar! helt jäkla galna var dom! inte precis för att jag filippa inte skratta,xD med dom var hysteriska!
aja snart ska vi äta en middag här hemma "oxfile och klyftpotatis nån sås och sallad" och efter middan blir det efterrätt
"bananasplit" det är ju faktiskt nyårsdagen!
hitta bilden från google
sen ser vi vad som händer efter det... kanske vara med nån kompis lr bara sitta i soffan och käka popcorn ;)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-02 @ 17:32:21
URL: http://lollipopsen.blogg.se/
Postat av: Filippa

haha de va ju as kuul dom var ju sååå konstiga, på filmen!<3

gud vilken fin bild på dehj!!!!!<3333

ses snart älskarejh!!!!!!<3

2010-01-02 @ 17:50:34
URL: http://lollipopsen.blogg.se/
Postat av: hedda<3

Älskar deeej meed!!>3333

2010-01-05 @ 23:34:13
Postat av: filippa<3333

vi måste ses snart när jag flyttar!<333333

älskardejj!<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0