Kall myspys kväll!

Igår var jag med Celine och Andrea W hela dagen! Skita mysigt, vi åt lunch ihop, käka bullar baka en helt sjuk kladdkaka med massa olika grejer i! As mycket choklad och bakpulver, en skvätt paprika peppar kom också i... Och kanel! Hahah den blev faktiskt rätt god.
Aja på kvällen var vi tillsammans med typ ett dussin killar Celine ringt efter. Fast hälften drog typ efter någon/några timme /timmar det sluta i allafall med mig, celine, andrea, tim, fredrik, björn, felix och någon kille som hette isak ;)
Det var svin kallt ute men ändå rätt mysigt.
Idag ska jag vara med Lisa-Mari. Vi ska ha så mysigt, göra pannkakor faktiskt. Bada kanske eller bara slappa, vi får se.
Puss hej!
Gammal gammal gammal bild på mig och Lisa-Mari.

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

HAhaah vilken knasig bild på mig! ;) Vart är den tagen någonstna? ;) SKA BLI SÅ KUL IDAG HEDDA!!!<33333333 puss

2010-08-16 @ 11:30:38
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Andrea

Är den tagen på grönan? Ser ut som ni sitter i vilda musen påväg upp ;))<33 Gud vad mörkt hår du hade btw! Så söta mina små cocosflingor! Pussssss

2010-08-16 @ 22:58:46
URL: http://omandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0