Juste har glömt skriva om en sak!

Hej oj jag har faktiskt glömt skriva om en rätt viktig sak. Eller viktig och viktig, jag glömde berätta om en jätte mysig dag med Julia den 17:de var det.
Den 17 aug åkte jag och Julia själva ut med julias lilla båt till hennes stuga! Bambi (Julias 11 veckors valp) satt i mitt knä hela båt turen dit, SÅ GULLIG!
Precis när vi kom in i hennes lilla vita hus Började det spöö regna, Snacka om tur!  Vi gjorde lunch ihop, såg vi en film "marie antoinette" Sen bakade vi, jaa jag vet jag och alla mina kompisar bakar!
Vi bakade choklad pudding. Den blev skit bra fast ändå inte Vi hade i alldeles för mycket vaniljpulver... typ 1 hel burk :S
Aja sen tajma vi vädret verkligen när vi skulle åka hem, precis vi sätter oss i båten börjar det ösa ber regn!
Inte så härligt. Fast man slapp duscha i allafall ;)
Julia på bryggan redo att kasta loss-

Bambi i mitt knä-

Julia kör båten i full fart-

Våran Chokladpudding med alldeles för mycket vaniljsocker-

Recept:
Koka ihop massa ingredienser du gillar förutom mjöl eller 1 hel burk vaniljsocker.
Sen häller du ut såsen i en plastbunke när sen tjocknat i kastrullen och sätter in det i frysen Tills den fått en bra konsistens.

Bambi ligger i soffan och kollar på Marie Antoinette-

Puss nu ska jag gå och hitta på något ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Mums vad chokladpuddingen ser god ut! :D<33

2010-08-19 @ 21:38:39
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0