roligt/tråkigt =)/=(

Idag  var jag i skolan och det var lusia tåg det var jätte roligt till lunch blev det risgrynsgröt...inte lika roligt!





så jag och mina kompisar daphna lisa-mari och bella gick hem till meej och åt mackaroner & pesto!!<3<3 sen tog vi lite kladdkaka och sprut grädde som vi hitta hemma<3 efter det hade vi musik och sen matte.

jag skulle igentligen ha varit med emma idag men hon kunde inte"tråkigt" så jag var med linn och ellie"roligt"<3 vi har suttit och pratat och spelat värsta julspelet!!! superkul!xD  Fast snart ska linn på IDOL! såå jag måste sticka hem =( vi får se vad som väntar hemma kanske telefonen xD<3 eller GODIS<3<3<3


Kommentarer
Postat av: issa sötast

fett äckligt med gröt, fett bra att vi gick hem till dig istället och åt! =)<3 Puss&Kram!

2009-12-12 @ 20:20:04
URL: http://issauw.blogg.se/
Postat av: hedda<3<3<3

AAaah gröt är ju super kräk äckligt!!!!

2009-12-13 @ 10:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0